Klassikerklubben på Rungstedlund

Klassikerklubben fra Rungsted Gymnasium afholdt tirsdag den 12. maj for fjerde gang et af sine møder i Rungstedlunds inspirerende rammer. Klassikerklubben har eksisteret siden 2016, og i dette forum har entusiastiske elever på tværs af årgange og studieretninger kunnet mødes om en fælles interesse og læselyst.