Velkomstmøde på Rungsted Gymnasium
Mandag d. 18/5 inviterer vi til velkomstmøde for alle vores kommende 1.g’ere og deres forældre. Til mødet vil de kommende elever møde nogle af vores søde og dygtige elever, lærere og ledelse, der står klar til at besvare alle spørgsmål vedrørende hverdagen på RG, valg af studieretning og studiestart.
Vi glæder os til at se jer!
?autoplay=1&playsinline=1
18.05.2026